[OT:] Nahrada TeamVieweru

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Pátek Červen 22 14:03:36 CEST 2018

Jak rychle ten TV ustrihava session? 5 minut? Neni to tim ze jsou oba pocitace v domene?
Pokud si pamatuju tak podle toho resil jestli je to privatni nebo komercni pouziti.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Freitag, 22. Juni 2018 13:51
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [OT:] Nahrada TeamVieweru

Tak at delam, co delam, komfortem TV porad vede.

Ted tu mam rozbehly ten UltraViewer a celkem se to da, jen to ma dost nectnosti - neumi pracovat s vice monitory (nebo jsem neprisel na to, jak), nepodarilo se mi ho prinutit k prenosu souboru nebo aspon clipboardu (prestoze to podle popisu ma umet), nema zadny "seznam spratelenych pocitacu", takze kdyz mate vice nez jeden na druhe strane, tak si musite vest nejaky seznam ID. Da se nastavit nenahodne heslo pro kazde ID, takze si clovek aspon nemusi pamatovat/zapisovat/generovat ta nahodna hesla a pripojovat se ke vsem PC stejny heslem, ale i tak je to kapku opruz.

Proti TV je ten UV vyrazne pomalejsi, na slusne lince mi TV chodi temer jako kdybych sedel u ciloveho PC (na lokalnim gigabitu rozdil v rychlosti GUI prakticky nepoznam), u toho UV vzdycky vidim prekreslovani a ruzne rozfatzovane Aero efekty.

Da se s tim zit, ale budu hledat neco lepsiho. Zajimavy na pohled byl ten AeroAdmin, tam se mi ale nejak nepodarilo rozbehnout pristup na vzdalene PC bez toho, aby to musel autorizovat vzdaleny uzivatel - existuje tam seznam povolenych ID, ktere budou mit vzdycky pristup, takze tudy to asi pujde, jen na detaily zatim nebyl cas. U prenosu souboru mi to tvrdi, ze neni mozny v ramci free licence, v hornim ramecku maluje pomerne velke a pomerne infantilni ikonky, ktere clovek vetsinu casu nepotrebuje a na plose jen zabiraji misto (to si fakt kazdy programator mysli, ze cilove skupine uzivatelu jeho prduktu je v prumeru pet let?). Pro aktivaci free licence chteji like na Facebooku a jmeno vaseho profilu...

Pomalu ztracim chut neco testovat a rikam si, ze tech sest stovek mesicne za TV mozna neni zase tak moc, asi jsem opravdu zmlsany... Jinak zajimave je, ze jakmile jsem na stejnem PC nainstaloval k TV jeste ten UltraViewer, tak najednou TV prestal rvat, ze chce zaplatit a nechal mi otevrenou plochu celkem dost dlouho. Pak jsem se pripojil z jineho PC, zarval temer okamzite a ustrihnul me. Zajimave, asi si hlidaji konkurenci.

Pavel Kutina