SW na jednoduche grafy

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Červen 20 17:19:35 CEST 2018

Zdravim,

mezitim jsem si vzpomel (a znova zacal pouzivat) tento nastroj:

https://www.yworks.com/products/yed

prijde docela intuitivni.
co mne vylozene bavi, ze si to klidne nakreslim 'ad hoc' a pak to necham preformatovat (cca 30. vterina v tom demo videu)
do podoby, co se mi zda nejvhodnejsi a nejprehlednejsi.
doupravovat je to mozne vzdy

  Sam