[OT:] Nahrada TeamVieweru

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Středa Červen 20 14:44:45 CEST 2018

Placena licence TV ma jedno neprijemne omezeni - fixne vas na zakoupene major verzi, tj. nemůžete používat verze nižší ani vyssi (a to vas pravdepodobne na**re, jako každého, kdo za to da/dal peníze). A pak muzete zkusit free klony VNC a v pripade potřeby si to tunelovat přes SSH (nebo proxy).

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Wednesday, June 20, 2018 2:30 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [OT:] Nahrada TeamVieweru

To je prave ono - "kdekoliv jinde, kde je prima IP, nebo je mozne port forwarding, ci tunelovani". To je proti TV pomerne znacne omezeni - TV nainstaluju, prihlasim, neresim, na Win i Linuxu, navic s klientem z Androida, umi jet ve Win jako servis, takze temer blbuvzdorne reseni. Zatim jsem nenasel podobne.

Hernajs, jeste chvili to tu budu cist a tech osm litru rocne jim zacnu platit a jeste se u toho budu usmivat....

Pavel Kutina