[OT:] Nahrada TeamVieweru

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Středa Červen 20 14:40:48 CEST 2018

Stejná zkušenost, cca před týdnem.

Řeším spouštěním z virtualboxu. Je vázán na MAC a různé systémové SIDy.

Existují postupy na změnu, ale moc práce.

Jelikož jej využívám nekomerčně, nemám s tím morální problém. :-)

--
Milan Čížek

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 20. 6. 2018 13:50:06
Předmět: [OT:] Nahrada TeamVieweru
"Zdravim,

nevite nekdo o rozumne nahrade za TeamViewer? Cca pred tydnem zacal rvat, ze

jde o bussines use a ze si mam koupit licenci. Vzhledem k tomu, ze ho
pouzivam vyhradne pro soukrome ucely (ano, mam tam asi 15 pocitacu - rodina
+ sedm mych PC), tak se mi nejak nechce platit tech sest stovek mesicne.
Tedy - nejdriv jsem kontaktoval techsupport, odkud mi prisla odpoved jen od
robota - s tim, ze na odpoved maji 30 dnu) a od te doby ani carka, takhle
mne k placene licenci fakt nezlakaji. Zatim jsem o tomhle problemu slysel
snad od vsech uzivatelu TV, co v okoli znam - asi se neco kapku nezadarilo,
jen to firma nijak neresi...

Takze se porozhlizim po vhodne nahrade - potrebuju remote desktop a prenos
souboru, zadne video- ani telekonference, nepotrebuju chat a podobne,
potrebuju, aby se to stejne jako TV pripojilo odkudkoliv kamkoliv bez ohledu

na architekturu site (ćimz vypadavaji ruzne klony windowsiho Remotedesktopu
a VNC) - a protoze to nebude pro bussines use, tak cena co nejnizsi, idealne

nulova.

Mate nekdo tip? TV je/byl velice prijemny a docela navykovy nastroj, tahle
situace mne trosinku vadi a rad bych ji nejak urychlene vyresil (pokud mozno

driv, nez si tata podela neco v systemu na notebooku a ja si udelam 2x 150
km vylet, jen abych mu tam spustil jednu sluzbu).

Diky za kazdy tip.

Pavel Kutina