Evaluacia PIC18f2xK42

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Červen 20 14:23:46 CEST 2018

Dňa 20. júna 2018, 10:33, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:
> [preposielam]

> A ake ine kompilatory pre PIC este poznas?

Ty pises ze ine kompilatory maju s 'K42 problemy, tak som bol zvedavy
ze ktore konkretne su to.
Takze nijake, dobre vediet.

> Aj mikroe normalne vygeneruje kod... Len ci aj funguje tak ako ma,
> lebo ta K42 je taka specificka. Teda v jej pripade som pochopil vyrok
> nasho klasika o lepeni...

Ano, vsetko funguje. Preportoval som tam cvicne projekt s cca 8 tisic
riadkami kodu, okrem dvoch jednoriadkovych zasahov okolo periferii
vsetko funguje ako ma.

> Ked si uz nadhodil ze si ju skusal,
> oplati sa s tou K42 a tym jej adc hrat, alebo je to len zbytocna
> strata casu?

Ja neviem, to zavisi od teba. Mne sa to ADC-cko celkom paci.