Eagle prokoveny otvor

Úterý Červen 19 22:43:59 CEST 2018

No tak poštovné zdarma tomu snad říkat můžu, když si neúčtujou žádný příplatek za
poštovné ani za kurýra :-) ale to je slovíčkaření. Samozřejmě že jim musíme zaplatit
jak výrobu tak poslání, tak to u AllPCB holt mají schované už ve výpočtu. Akorát
teda nabízejí dopravu DHP nebo Hong Kong poštou a cena se nemění.

Když jsem v listopadu použil AllPCB, tak tahle konkurence buď ještě neexistovala,
nebo jsem ji nenašel, nebo byla dražší. Já jsem si nechával dělat desky 1x11cm a
právě těch 11cm délky byl u všech ostatních výrazný cenový skok. Tady na jlcpcb se
mi ale bez zaregistrování nepovedlo nechat si spočítat cenu včetně dopravy, můžu Vás
poprosit, abyste to zkusil? Na AllPcb vyšlo 50ks 10x110mm za 18$, v únoru ještě
pořád 18$, teď už to je 27$.

Srovnávač cen https://pcbshopper.com/ uvádí cenu JCLPCB 19.89$ s dodáním poštou za
23 dní nebo DHL 36.85$ za 8 dní. Pro AllPCB srovnavač uvádí 28.51$ přes DHL stejně
jako HK poštou (přímo na AllPCB píšou teď 27$, takže podražili, ale pořád to je
"nejlevnější za pár dní", a ještě tam u nich mám nějaké drobné slevové kupóny).

D.O.