Evaluacia PIC18f2xK42

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Červen 19 20:25:42 CEST 2018

Ake ine kompilatory maju s 'K42 problemy?

S XC8 vo free verzii vsetko normalne funguje v MPLAB-e.  Kompilator
vygeneruje kod, funguje aj programovanie a debug pomocou ICD3 a
PicKit3.
Dokonca, pre 'K42 mam support aj v arduino programatore -
https://github.com/jaromir-sukuba/a-p-prog

Takyto ADC maju 16F184xx, 16F191xx, 18FxxK42, dokopy su to desiatky typov.

Dňa 19. júna 2018, 17:50, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: