Re: Vazební/nevazebni kondenzatory a nevazební civky?

balu balu na k-net.fr
Úterý Červen 19 18:11:10 CEST 2018

Ahoj David,

pocita sa to ako hociaka ina cievka s jadrom, pre vypocet sytenia
pouzijes maximalny prud, t.j. sucet DC zlozky a spicky AC zlozky. Z B-H
krivky si odcitas pokles permeability ako funkciu indukcie a mas to...
Treba dat pozor, aby cievka bola stale pod rezonanciou aj na maximalnej
pracovnej frekvencii, t.j. aby to bola stale cievka.

b.