regulátor sporáku - oprava

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Úterý Červen 19 12:09:47 CEST 2018

Už poněkolikáté spravuju elektrickej sporák od E*lectroluxu, zavada se
projeví vždy stejně, plotýnka přestane regulovat a jede na plno.
Dříve jsem nad tím mávl rukou a koupil nový regulátor, ale tentokrát už
jsem ty vadné rozkuchal. jsou použity regulátory něco jako toto
https://www.levnesporaky.cz/x16096/energoregulator-ev-delka-hridele-17-mm-%5F-shodne-s-373176-379209-398310-%5F
jsou jich mraky , podle proudu a delky hřidele. Princip je vždy stejný.
Bohužel příčinou závady není vyhřátý kontakt, nebo něco spáleného ale
vždy praskne keramická destička protože je namáhána na ohyb. vyložené
kurví*tko. Zřejmě slouží jako rezistor.
Napadlo mě že bych si regulátory opravil, ale nedokážu do vyhledávače
specifikovat co vlastně hledám. Viděl to někdy někdo v nějakém shopu?
Rozměr je cca 20mm x 6mm.
Omluva za přílohu.