Funkce Li-Ion akumulatoru ve sroubovaku Parkside

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Červen 18 23:49:07 CEST 2018

Aha tak to beru zpět co jsem o snadnosti tohoto řešení napsal:-)

I když úplně bych to nezavrhoval. Je dobré si uvědomit, že se nabíjení
ukončí po velmi krátkém přebíjení 1 článku a naopak při vybíjení je dost
velký proud, takže vypnutí při poklesu prvního článku pod 2 V taky zas
taková katastrofa nebude. Tzn. šlo by to udělat líp, ale oproti stavu bez
ochrany, je to výrazné zlepšení.

Horší je to s tím displejem. Je nepravděpodobné, že i ve zhaslém stavu bude
mít nějaký kdovíjak malý odběr, aby to tam mohlo být připojeno trvale. To je
tak akorát po měsíci zjistit, že je baterka komplet na vyhození. Že začne
týden po odjezdu na dovolenou pípat, ji nezachrání.

Možná by stálo za pokus si ještě trochu pohrát s tím originálním obvodem.
Jestli má dva pomocné vývody a žádný z nich není natvrdo připojený k +/-,
tak by to taky mohly být hodiny+data a komunikace podle nějakého běžného
standardu, jen si teď nemůžu vzpomenout, jak se jmenuje.

PH