co s digitrony

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Červen 18 19:52:55 CEST 2018

Tady máte kolegu podobně zatíženého na digitrony J

Třeba tam pochytíte inspiraci.

https://technet.idnes.cz/maker-faire-2018-praha-prague-kutil-21-stoleti-make
r-kutilstvi-zabava-pro-rodina-s-detmi-camaradio-i1t-/tec_technika.aspx?c=A18
0615_131514_tec_audio_nyv

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Radek Koutský
Sent: Wednesday, June 13, 2018 2:12 PM
To: 'HW-news'
Subject: co s digitrony

Zdravím,

Řeším tu takové dilema - co s digitrony.

Od tchána jsem jich dostal předloni hromadu (cca 300ks), neb dělal přímo v
Tesle, kde je expedovali, tak jsem celé rodině a známým vyrobil několik
hodin.

Mám k dispozici stále několik ZM1040, ZM1020, ZM1080 a nějaké itrony IV-6.
Ale říkám si, co s tím. Hodiny jsou všude a vyrábět si z toho voltmetr,
čítač, nebo něco podobného nehodlám, ale jelikož mám digitrony rád, hledám
pro ně nějaké uplatnění.

Nenapadá někoho, co by šlo udělal za konstrukci s použitím digitronů? Něco
smysluplného, u čeho se dají "zabít" dlouhé zimní večery ;-)

R.