DMM Mastech

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Pondělí Červen 18 17:05:23 CEST 2018

Zdravím,

Chtěl bych se zeptat, zdali má někdo osobní zkušenosti s tímto stolním
mulťákem

MASTECH MS8040

https://www.ebay.com/itm/MASTECH-MS8040-True-RMS-22000-Counts-Bench-Top-Mult
imeter-Cap-Freq-Temp-Test/282214829242?hash=item41b5508cba:g:hMcAAOSwnbZYIGK

Pokukuju po něčem domů, chtěl bych si pořídit nějaké 2 kousky do pracovny.
Nemám rád klasické DMM, kde je buď dobrý rozsah měřených veličin, ale
automaticky se to vypíná (což bych některé DMM házel z okna, protože se to
vypne v tu nejnevhodnější chvíli), nebo to má podsvícení, ale rozsahy si
musím volit ručně, no prostě kompromis se těžko hledá.

Nepotřebuji přesnost na 0,01%, na to mám měřáky v práci, ale na takovéto
domácí žvýkání je to snad použitelné.

Jde mi hlavně o zpracování, zdali to není odsouzeno k záhubě už od prvního
použití díky nekvalitním plastům, tlačítkům apod.

Díky za cokoli

R.