Jak potlacit nulu u AD?

balu balu na k-net.fr
Pondělí Červen 18 06:22:23 CEST 2018

Ak je udaj dostatocne zasumeny (min. 1LSB), a vzorkovacia frekvencia nie je kriticka, resp. signal sa meni pomaly je najjednoduchsi sposob prevzorkovat (oversample) a priemerovat. Strateny jeden bit sa da dohnat 4 vzorkami, dva 16-timi...

Ak su analogove vstupy volne, je moznost zapojit niekolko paralelne a vzorky spriemerovat (mozu mat na urovni LSB iny offset, alebo sum, aj ked sa nakoniec meraju rovnakym AD prevodnikom na cipe).

b.