allpcb a panelizace

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Červen 17 21:56:56 CEST 2018

Díky.

Času málo, tak radši nebudu riskovat a zaplatím 3 kinds, nebo to možná
rozdělím na víc objednávek.

Nebo, v čem spočívá to "zlobí"?

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jindrich Fucik
Sent: Sunday, June 17, 2018 9:16 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: allpcb a panelizace

Zobrazí se ti tohle?
http://forum.robodoupe.cz/viewtopic.php?f=38&t=939#p8132

Tam je fotka desky, která se číňanovi u allpcb zdá jako dobrá a bez
penalizace. Skoro bych řekl, že pokud je na desce deset krát R1, tak je
jim to divné, ale pokud se součástky jmenují v řadě za sebou a nemají
potíže s frézováním, tak je jim to jedno.

Ještě jim občas kolem píšu nápisy jako stereo a nebo tak něco, pak se
jim to zdá jako subboard.
A ještě v rámci své drzosti je nutím, aby mi to jejich číslo dali na ten
kousek, kterej se zahodí - všimni si na obrázku je úplně vlevo.