Eagle prokoveny otvor

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Neděle Červen 17 10:40:56 CEST 2018

všetky vývody súčiastok (definovaných vo vrtve Pads) sú vyrábané ako
prekovené
myslím si, že všetky otvory ktoré nie sú oddelené od medi, zostanú
prekovené - doska sa najskôr vŕta, potom prekovuje, ...
v prípade podlhovastých otvorov (konektory,...), ktoré sa vyrábajú
frézovaním, treba nechať tieto otvory frézovať ešte pred prekovením
robo

Dňa 17. 6. 2018 o 10:12 Michal Grunt napísal(a):