Programovani stm32f pres SWD

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Sobota Červen 16 10:44:33 CEST 2018

Kdyz udelate fullerase flash, tak kod nema kde bezet krom RAM ci ROM.
Pote jsou taky nejake vyjimky a cekaci stavy. Je to jednodussi delat v
RAM. Taky erase je mozna lepsi cele flash. Nejlepsi je procesor
resetnout pres watchodg, nasypat kod do ram a pote si muzete delat co
chcete. Reset je docela dulezity ... tim date vsechno do vychoziho stavu
v tom CPU.

Jirka