Programovani stm32f pres SWD

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Červen 15 20:50:54 CEST 2018

To jsem byl asi já. Snad to bylo někde na mcu.cz, ale už to nemůžu
najít. Zabalené je to na http://mujweb.cz/mrazik/tmp/boot.tar.xz -
můžete to zkusit rozbalit, vygenerovat doxygenem dokumentaci a začít
experimentovat. Je to vykuchané z toho Blackmagic, výhodou je že jsem se
snažil oprostit to od balastu. Zase je problém, že ten Blackmagic se od
té doby dost změnil, takže přiohnout si to pro svůj specifický target
bude obtížnější. Když pochopíte princip, pak je to sranda.

Mrazík