Programovani stm32f pres SWD

Pátek Červen 15 18:10:54 CEST 2018

To ne, premyslim o koncepci, kde bude hlavni MCU asi F4 nebo F7 a pro
specialni funkci galvanicky oddeleny STM32F303 (spis asi teda cca 3
kusy), v seriove vyrobe by bylo komplikaci to programovat extra tak bych
rad mel moznost cisty slave MCU nalejt z hlavniho MCU pres diagnostiku.
Nejake dokumenty jsem nasel, jestli to chapu dobre, tak pres SWD se v
podstate cte/zapisuje do vnitrni pameti a registru, nevypada to slozite
ale hotovy kod pro STM by potesil. Magic Probe je asi dobry napad,
stahnu to a podivam se na to.