Re: AT89C4051 - čtení obsahu paměti

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Červen 15 13:11:03 CEST 2018

Skoro je lepší hledat AT89C2051.
Co třeba tady: https://www.cl.cam.ac.uk/~sps32/mcu_lock.html

---------- Původní e-mail ----------

Od: Radek Koutský  radek.koutsky na gmail.com

Komu: 'HW-news'  hw-list na list.hw.cz

Datum: 14. 6. 2018 11:45:17

Předmět: AT89C4051 - čtení obsahu paměti

Měl bych dotaz k výše uvedenému MPU – AT89C4051.

Máte někdo zkušenost se čtením zamčeného MPU? Lze vůbec nějakým způsobem přečíst obsah paměti tohoto MPU, nebo je to, takříkajíc, nenávratně pryč?

Jde mi o to, že mám svářečku, která má na hořáku ovladač a ten ovladač obsahuje právě tento MPU.
Výstup na jednom pinu je nefunkční a rád bych přetáhl program na nový MPU, ale bádám, zda a vlastně vůbec je možné přečíst obsah paměti.

R.