Funkce Li-Ion akumulatoru ve sroubovaku Parkside

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červen 14 18:25:08 CEST 2018

 14.6.2018, 18:20:28

Mame v praci nejale aku vrtacky Narex a Bosch. Narex ma na
akupaku napsano 10,8, bosch 12,6. Samozrejme, obe jsou bezne
3-clankove akupaky, rozdil v cislech je dan urovni
zmrdi-marketingu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz