OT arduino, was: co s digitrony

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Červen 14 10:47:42 CEST 2018

V čem došlo k promarnění šance?

Naopak mám pocit, že ho dost dobře naplnilo.  Ať řeším jakýkoliv
problém, vyskočí na mě nejprve řešení v arduinu - tj je to velmi široce
používaná platforma. Dokonce je portovaná na několik architektur, takže
si mohu vybrat dle požadovaných periferií a výkonu.

Ano, tím, že je to dostupné a rozšířené, tak existují lepiči, kteří
posbírají kousky kodu a výsledek je hned hotov. A tihle lepiči buď časem
vyrostou a naučí se (a přejdou na něco jiného) a nebo to zůstane jejich
koníčkem a budou lepit pro své potřeby dále.

Každá platforma, která se takhle rozšíří se v určitém okamžiku dostane
do tohohle bodu.

Co vidíte na arduinu jako špatné?

Petr