co s digitrony

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Čtvrtek Červen 14 07:22:46 CEST 2018

Abych řekl pravdu, přemýšlel jsem nad DMM, ale je to opravdu na dlouhé večery. VHDL umím, programovat PIC/Atmel také, s ADC bych si také pohrál, ale je to prostě na dlouho a na takovéto domácí žvýkání si to buď nechám na zimu (třeba mě to zase přepadne) nebo na pozdější věk (zdali se dožijeme důstojného důchodu).

Tedy "zatím" se stavbě DMM a podobných (prozatím zbytečností) vyhýbám.
DMM/čítače/generátory mám několik pro svou práci - profesionálních i když starých HP/Agilentů, ale funkčních.

R.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaromir Sukuba
Sent: Thursday, June 14, 2018 7:14 AM
To: HW-news
Subject: Re: co s digitrony

Ja viem ze ste meraci pristroj zavrhol, ale mozno by mozno nebola
uplna blbost pouvazovat tymto smerom. Nedostanete z toho profesionalny
stroj, ani to nebude lahke a rychle, ale o tom je dnes hobby - pohrat
sa.

Napriklad taky 5-6 miestny DMM. Je tam viacero moznosti, ako to urobit
- bud nejaky MCU + sigma/delta ADC, alebo - ak mate chut zahrat sa,
tak aj "klasickymi" metodami. Garantujem Vam, ze stavbou multislope
integracneho A/D prevodnika stravite niekolko vecerov. Snazte sa
dostat z toho co najviac platnych miest, nech spotrebujete co najviac
digitronov, samozrejme. Pripadne si urobte dvojity displej, to nema
len tak niekto!

Pripadne reciproky citac, nech si mozete s velkou presnostou merat
frekvenciu siete, takze ak pride k dalsiemu "vypadku presnosti",
budete o tom hned vediet!