OT: automaticke zalohovani medii

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Červen 14 04:11:16 CEST 2018

Zdravím,
  máte pravdu. Nebylo nic jednoduššího než to právě na image virtuálního
disku vyzkoušet.
  Klobou dolů před linuxovým dd :-). Já přeci jen pracuji s různými Unixy
už od 80. let a tehdy opravdu bylo dd jednoúčelové jen pro práci se zařízeními,
zatímco používat oba "konce" přenosu pro pro normální soubory bylo něco
zcela atypického, asi to šlo, ale žádné výhody to nepřinášelo. Domnívám se,
že to sparse files nezvládalo, ale bohužel už tady nic takového (jako např.
SCO Unix na pravé i386) nemám, takže nevyzkouším... Díky za rozšíření
obzorů :-).
  Zdraví Pavel