velkost suborov z Eagla

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Středa Červen 13 13:46:10 CEST 2018

Dnes plno programů to řeší tak, že data zazipují a nám se do zdá být malý
soubor. U Wordu stačí přepsat koncovku doc na zip a jsou vidět jednotlivé
soubory. Tak nějak to možná dělal i kdysi eagl. Nyní se dají soubory
lehčeji editovat, ale jsou delší.

JL