velkost suborov z Eagla

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Červen 13 13:12:14 CEST 2018

[preposielam]

>Jedná se Vám o Gerber data?
>
>Mně cad generuje Gerber a NC drill jako komplet 253kB, v ZIP to má 67kB
>
>R.

Dakujem velmi pekne za odpoved. Nie, nejde mi o Gerber, ale o nativne
.sch .brd .pcb a pod., podla pouziteho cadu. Som sice len obycajny
uzivatel pocitaca bez nejakych hlbsich znalosti hw, sw a architektury
ibm pc, ale nejaky velmi matny tusak uz teda zacinam pomaly mat... Aj
tak s tym nic neurobim, tak s tym musim zit.