Re: Akumulátorová travní sekačka

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Červen 13 09:29:38 CEST 2018

Píšete, že sekačka s výkonem 1kW bere na prázdno 700W.  Pokud má sekačka
trávu házet do koše, musí být nůž jako ventilátor, takže ten bude mít
taky nějakou spotřebu energie.

I kdyby těch 700W se spotřebovalo z 80% na řemenový převod a jiné ztráty
(tak moc to nebude), tak na bazální pohon nože zbývá 140W. Což je více
než příkon akumulátorvé sekačky.

Za ideálních podmínek se s tím dělat asi dá, ale na trávníku větším než
kapesník a za horších podmínek to bude utrpení.

Petr