Rele pro ovladani el. zaluzii

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červen 12 20:46:28 CEST 2018

Dobry den

kolega ma na baraku el. zaluzie a ovlada je dvemi spinacimi tlacitky.
Takova ta klasika kdy se zaluzie napred nataci jednim nebo druym smerem
a kdyz se natoci tak jedou nahoru nebo dolu. Takze kratkymi stisky meni
natoceni a dlouhym drzenim je bud spusti nebo vytahne.

Ptal se mne zda neni nejake rele ktere by mu usnadnilo to dlouhe drzeni
na vytazeni a spousteni. Asi by to melo mit dva vstupy, dva vystupy a
prenaset stav ze vstupu A na vystup A (a ekvivalentne B na B) pri kratkem
drzeni a pokud bude vstup drzen po nejakou delsi dobu (2-4sec) tak na
prislusnem vystupu vytvorit sepnuti o nastavitelne delce aby se vstupni
tlacitko mohlo uvolnit. A pokud je rele v modu prodlouzeni pulsu tak by
na dalsi stisknuti libovolneho vstupu melo predcasne ukoncit to
prodlouzene sepnuti vystupu a az pak reagovat na vstup.

Je to o neco slozitejsi pozadavek nez bezne casove rele, nevite o necem
takovem ?