GCC rychle kopirovani pameti

Ondrej ondrej-hwl na hawsys.cz
Pondělí Červen 11 20:10:44 CEST 2018

Zdravím

sypu si popel na hlavu - float i double jsou z hlediska memset OK. Trvám
ale na tom, že memset může být problematický - zkuste hledat "The most
dangerous function in the C/C++ world" nebo "Why doesn't memset in C++
always work".

Setkal jsem se s tím i v praxi (ne já, ale kolegové), kdy memset omylem
vynuloval co neměl nebo že parametr, který mu byl předán byl špatně. Tak
přišel příkaz, že memset se má nahradit. Nehledě na to, že memset je
proti MISRE.

Ondřej