rezistory MELF

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červen 8 19:05:51 CEST 2018

 8.6.2018, 18:58:14

V pocatcich SMD, nebyly nektere vlastnosti jako treba
vyssi vykonova a  napetova zatizitelnost, nebo 1% tolerence, u
placatych dostupne, popr. za vyrazne delsi penize.
Dnes uz to neplati, ale stale je jedna vlastnost, kdy MELF
vyrazne prekonava placate bratricky. A touto je odolnost
proti mechanickemu zlomeni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz