Re: OT: Akumulátorová travní sekačka

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Červen 8 11:22:38 CEST 2018

Slabý motor :-) Kdysi míval jeden soused doma dělanou sekačku s
motorem ze soustruhu a ta v případě potřeby i drtila kameny,
srovnávala terén a kácela menší stromky. A jak to tak čtu, další éra
domácí výroby sekaček se opět blíží :-)

Aleš Procháska