RE: OT: Akumulátorová travní sekačka

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Pátek Červen 8 10:43:37 CEST 2018

Muzu potvrdit, u rodicu sekam komutatorovou Boschkou v pohode i prerostlou travu. Doma mam starou nesmrtelnou asynchronni. Vzhledem k tomu, ze me letos opustily sily (deti se odstehovaly) uvazuji o roboticke. Mate nekdo zkusenost? Plocha tak 300m2, rovina.

Libor

-----Original Message-----
From: "Pavel Poucha" <pavel.poucha na papouch.com>
Sent: ‎6/‎8/‎2018 9:49
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: Akumulátorová travní sekačka

Zdravím,

tak já mám úplně opačnou zkušenost. Na chalupě u tchýně někdy vyroste tráva hodně vysoká, protože tam jedeme až později na jaře. Sekačka s asynchronním motorem to nemůže zvládnout, zastavuje se. Pak jsem koupil ne zrovna levnou Bosch (11 let zpět to je), ale byla to paráda.

Je pravda, že loni mechanicky odešla (zadřené ložisko), koupil jsem nějakou Black and Decker , ta už tak dobrá není.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com