OT: lacna farebna laserovka

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červen 7 20:18:54 CEST 2018

 7.6.2018, 19:57:29

Tiskarna se uzivatelsky "kalibruje" tak, ze se tiskove uloze
priradi vhodny ICC profil. (https://en.wikipedia.org/wiki/ICC_profile )
Problem je v tom, ze ten profil je udelany pro nejakou
tiskarnu, nejakej papir a nejakej inkoust/toner. Pokud se
neco z uvedeneho zmeni, vysledek muze byt ruzny az hruzny.
IMHO, je leserovy tisk relativne necitlivy, na zmenu papiru,
ale vymena toneru za neoriginalni, bude mit velmi
pravdepodobne dost vyrazne nasledky, bez ohledu na to, jak
moc se prodejce dusuje, ze jeho tonery jsou naprosto shodne
s temi originaly.
Je sice mozne, udelat si vlastni ICC profil, ale asi to neni
prace pro pouceneho laika a i potrebne vybaveni cosi stoji.
( pred cca 15 roky, zhruba tolik co nova Oktavka v nejvyssi
vybave, dnes uz je to radove levnejsi, ale fur ne zadara )

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz