zhaslý displej S4 mini

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Červen 5 14:06:27 CEST 2018

Zdravím,

syn má S4 mini I9195, najednou mu přestal fungovat displej. Vrchní sklo
je netknuté,  v jedná části je na displeji vidět malinká prasklinka.

Řekl jsem si ok, a objednal jsem z ALIho nový displej v podobě frame -
tj sestavený komplet včetně rámečku, dotykové vrstvy, skla atd...

Displej přišel,  vyměnil jsem ho a ouha - chová se to úplně stejně.

Displej je tmavý, při zapnutí mobil zavrčí, posléze zahraje, pak začne
cinkat jak chodí maily. Jen není nic vidět.

Dotaz číslo jedna, má někdo S4 mini - když svítí podsvícení, svítí také
tlačítka pod displejem?

Napadá někoho kde by mohl být problém?

Díky

Petr