OT: lacna farebna laserovka

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červen 5 07:01:00 CEST 2018

On Mon, 4 Jun 2018, Aleš Filip wrote:

> Levnou novou barevnou laserovku koupíte v dnešní době za pár korun. Když
> vám ale dojdou startovací cartridge, které v ní jsou, a budete muset
> koupit 4 nové, tak vás to vyjde na dvojnásobek ceny tiskárny. Já osobně
> bych teď koupil nějakou inkoustovou tiskárnu, do které se dolévá
> inkoust. Do Canonky vyjde jedna lahvička s inkoustem (originál) na
> nějakých 160Kč, a je v ní 135ml.

Ja uz bych do inkoustu nikdy nesel. Mam Cannon kde se nemeni hlava ale
jen nadobky s inkoustem a tiskl jsem jen obcas. Diky zasychani jsem
posledni dobou jen cistil hlavy - inkoust mizel zavratnou rychlosti.
Nakonec to zaschlo uplne a uz to neslo ani vycistit. Kdyz uz tak
inkoust kde se meni cela hlava, tam se to v pripade zashnuti vymeni
levne.

Ale celkove mi to proste nevychazi - pokud netisknu kazdy den tak
mi zachnou trysky, pokud tisknu kazdy den tak se mi to nevyplati
protoze je inkoust drahy.