Re: Logický analyzátor 8Ch/24MHz z Číny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 4 15:47:37 CEST 2018

Aha, tak to je ten, kde se maximální samplovací frekvence odvíjí od
počtu kanálů.
Až ho budete mít napište pak prosím pár řádek s dojmy a zkušenostmi.
Bude hodně zajímavé, co dali na vstup.
Je to asi kopie Saleae Logic 16, který Saleae už nedělá. Ten myslím
používal stejný
procesor CY7C68013A, před něho pak předřadili FPGA, které asi ten dělá
oversampling.

Děkuji.
PL