pc: 2x zorac sit wifi .. ?

jpolivka jpolivka na volny.cz
Pondělí Červen 4 14:24:55 CEST 2018

Obavam se, a sam jsem to nevedel, ze ID18 nema wifi. ID41 ma nejen wifi ale mozna i BT.
J. Polika

Odesláno ze Samsung Mobile

-------- Původní zpráva --------
Od: Kubat Tomas <tomas.kubat na comap.cz>
Datum:04. 06. 2018  13:42  (GMT+02:00)
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: pc: 2x zorac sit wifi .. ?

dobry den.
mam tu 2x problem se zotacem, jednou id41 a jednou id18 . oboje win7/pro/64.
u toho id41(atom) se mi nechce pripojit wifi jako domaci sit. zkusil jsem vsechno mozny i zmenu v registrech, kde tedy nebyla potreba category=1, ale porad mam
"verejnou sit" s omezeni internetu. kabel mi jede. jednou mi na tomto konkretnim kuse i wifi naskocilo, restartoval jsem wifi modem na radu pruvodce win7 a najednou to slo.
pripojil jsem domaci NAS a ok. po restartu uz zese nic.
u zotac ID18(celeron) nevidim  wifi adapter vubec. naistaloval jsem ovladace, ale ve spravci zarizeni, zadna wifi neni. v barevnym UEFI biosu, taky zadnou nevidim.
kdyz pustim diagnostiku intel PROset wifi, tak prej adapter se povede aktivovat, ale pak uz nic .
jsem z ty site nejakej rozhozenej ..
diky za pripadne info.
tomik.