2x zorac sit wifi .. ?

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pondělí Červen 4 12:50:27 CEST 2018

Pokud je WiFi formou modulu zasunutého do konektoru, bude chyba tam. Nektery
pin nemá spolehlivy kontakt. Casteji je chyba na modulu nez na konektoru MB.
Staci kontakty vyčistit beznou chemii.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Monday, June 4, 2018 12:43 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: pc: 2x zorac sit wifi .. ?

dobry den.

mam tu 2x problem se zotacem, jednou id41 a jednou id18 . oboje win7/pro/64.

u toho id41(atom) se mi nechce pripojit wifi jako domaci sit. zkusil jsem
vsechno mozny i zmenu v registrech, kde tedy nebyla potreba category=1, ale
porad mam

"verejnou sit" s omezeni internetu. kabel mi jede. jednou mi na tomto
konkretnim kuse i wifi naskocilo, restartoval jsem wifi modem na radu
pruvodce win7 a najednou to slo.

pripojil jsem domaci NAS a ok. po restartu uz zese nic.

u zotac ID18(celeron) nevidim  wifi adapter vubec. naistaloval jsem
ovladace, ale ve spravci zarizeni, zadna wifi neni. v barevnym UEFI biosu,
taky zadnou nevidim.

kdyz pustim diagnostiku intel PROset wifi, tak prej adapter se povede
aktivovat, ale pak uz nic .

jsem z ty site nejakej rozhozenej ..

diky za pripadne info.

tomik.