Prosim o pomoc pri nakupovani, par otazok

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pondělí Červen 4 11:35:57 CEST 2018

Presne o tom som chcel napisat, ze licencia open source programu a jeho
zdrojakov je jedna vec, ale vztah k suborom vytvorenym tymito programami
je vec ina. A chcel som uviest priklad s obrazkom vytvorenym napriklad v
GIMP a placnutym na web. Ale textovy subor je lepsi priklad :) Ja osobne
KiCad pouzivam uz dlhsiu dobu, aj na vykresy a vystupy schem/plosakov
pre dalsie subjekty a na take subory sa vztahuje licencia, aku si zvolim
ja, lebo su to moje "vytvory". Kniznice mam navyse vlastne, lebo rovnako
ako v Eagle, co dostanete v "baliku" je uplne nepouzitelne a nechapem,
pre koho urcene :)

Jaro