ST-LINK v2 + Atollic TrueStudio - pomale programovani

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Neděle Červen 3 10:08:11 CEST 2018

Není to ten problém s Dbank ? Pamatuji si že se to týkalo  F4. Hrají si
malými bratříčky todle monstrum nepotřebuji(zatím) ale někde jsem narazil
na zmínku.
Cubeprog se dá integrovat do atollica.