ST-LINK v2 + Atollic TrueStudio - pomale programovani

Petr Weissar weissar na kae.zcu.cz
Neděle Červen 3 09:23:17 CEST 2018

Pro urychleni programovani to chce urcite odkomentovat v "Debug
Configuration" na zalozce "Startup Scripts" v editaci "Target HW Init
Script" radek:

#monitor flash set_parallelism_mode 2

tj. smazat # jak je napsano nad tim (pro F4).

Nechapu, proc to neni defaultne, v novem projektu to vzdy musim udelat
(pro male kousky se to da prezit).

Petr