kontrola závodníků - hodinky

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Červen 3 06:14:41 CEST 2018

Zdravím,
  ano, takto to asi je. U USSD si nemůžete "objednat příjem" - jsou to ty kódy s * a #, jakými se např. dá přesměrovat telefon nebo zjistit kredit. Také se mi zdá divné, že by USSD šlo, když by telefon "viděl nulový signál" - na to, aby šlo poslat, musí být ME samozřejmě attachnut do sítě, což se v místě s velmi slabým ("nulovým") signálem nepodaří, a pak je i s USSD smůla.
  Zdraví Pavel