[OT] Nabidka prace Uvaly (Praha vychod)

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Červen 2 12:26:24 CEST 2018

 2.6.2018, 11:56:02

Na personalni agentury se vykaslete, a pokud si chcete najit
zamestnani, oslovte primo potencionalniho zamestnavatele.
Dnes je takovej nedostatek lidi, ze ani vyssi vek neni
prekazkou.
A jeste kratka historka z nataceni.
Odpovedel jsem pred casem na jeden inzerat, s tim ze moje
kvalifikace je spise ve spodni casti uvedenych pozadavku.
Za par dnu jsem sel na pohovor. A hned mezi dverma, jsem se
dozvedel "cloveka jako vy, na teto pozici nezaplatim".
Nicmene, jsme prohlidkou firmy a povidanim stravili
nasledujici skoro 2 hodiny. Samozrejme, jsem se ptal i na
to, proc nemaji v predmetnem inzeratu pozadavky, vice
odpovidajici realite. "Původne jsme to tak meli, ale
kdybyste videl, co sem chodilo za lidi...., ted jsou alespon
trochu pouzitelni."
Nasledne jsem dostal o dost lepsi, neverejnou nabidku.
IMHO, i toto vlakno, ukazuje, ze pozadavky uvedene v
inzeratech byvaji, nekdy i nemalo, nadsazene.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz