[OT] Nabidka prace Uvaly (Praha vychod)

Sobota Červen 2 09:40:47 CEST 2018

OT:
Já jsem odešel do důchodu hned, jak jsem mohl, v podstatě z rodinných důvodů
(matce v té době bylo 89 let , už jsme se báli ji nechávat přes den doma
samotnou a já jsem byl první na řadě).

Tento důvod již bohužel pominul, cítím se ještě celkem fit, tak jsem napsal
dvěma agenturám dotaz, zda má smysl posílat firmám životopisy, zda
humanresourcesisti nepřestanou číst, když dojdou k datu mého narození.

Jedna agentura mi neráčila odpovědět, druhá odepsala, že pro mne žádnou
nabídku nemá (ale na to jsem se neptal).

Dle pověstné vyhlášky jsem měl glejt na dost vysoké paragrafy a co se
elektrotechniky týká, mohl jsem  doložit hodně let praxe po konstrukcích.