Re: Logický analyzátor 8Ch/24MHz z Číny

Sobota Červen 2 08:55:49 CEST 2018

Já používám už pár let spokojeně klon Salae od Pandatronu. Cena tohohle je ale tak
nízká, že bych koupil záložní, beztak si ho často někdo půjčuje. Ten český klon stál
kolem tisícovky, ale doména pandatron.cz teď jaksi nefunguje.

Když tím koukám na běžné pomalé věci typu seriak (5V), i2c apod., má smysl, abych
zkoumal ty detaily viz níže nebo mám vzít první co mi padne pod ruku protože rozdíl
stejně nepocítím?

D.O.