[OT] Nabidka prace Uvaly (Praha vychod)

Pátek Červen 1 23:25:37 CEST 2018

Já jsem ten plat nestanovil, nicméně, přijde na to, jakou optikou to
posuzujete. Cizí jazyk je dneska základ, děti se učí anglicky už od
první třídy, nicméně na té naší dílně to není nutná podmínka, jsou tam
lidi, co umí anglicky špatně nebo skoro vůbec. Ovšem byla by to nutná
podmínka pro zahraniční služebku (kde si přijdete na nějaké ty diety).

Na dílně v zásadě není potřeba hlubší znalost techniky, pokud
elektrikář dokáže přečíst výkres a zapojit rozvaděč nebo pokud
mechanik dokáže sešroubovat konstrukci podle výkresu... na některé
věci se stejně na dílně ptají a to i několikrát na to samé ;-)

70 tisíc pro elektromontéra, to nevím nevím.

Jinak ano, zaměstnanci jsou těžko k nalezení, ale jestli to nebude
taky tím, že firmy je nechtějí zaplatit. Někdy to tak vypadá.

Ale plat někdy není to nejdůležitější, máte taky další důvody, proč
někde pracovat, např. aby vás práce bavila, aby se tam dobře dojíždělo
a nebylo to daleko, flexibilní pracovní doba atd. Konkrétně já jsem z
bývalé práce utekl, protože mě to nebavilo, přestože všechno ostatní
tam bylo dá se říct ideální. Prostředí, dojíždění, lidi... jen ta
práce byla příšerná nuda. Tady je práce rozhodně zajímavá, prakticky
nikdy neděláte dvakrát to samé. A máme tu výrobu, děláme nějaký stroj,
jsou firmy, které jenom udělají projekt a ani nikdy nevidí výsledek,
prostě jenom nějaké papíry (nebo PDF).

Pavel Kadečka.