Prosim o pomoc pri nakupovani, par otazok

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červen 1 20:40:22 CEST 2018

 1.6.2018, 20:32:43

V praci nakupujeme od Farnella i Mysaka primo, platba kartou
a zbozi doveze prepravka. Od Mysaka cca 3-4 dny, od Farnella
druhy den. (zrovna u posledniho nakupu se platba sekla na
nejakych bezpecnostnich protokolech a v dusledku nasledneho
komunikacniho sumu jsem po tydnu musel objednavat znova, ale
jinak vcelku spokojenost s objema). Bezna hodnota nasich
objednavek byva 100-1000 €.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz