H-mustek 400V 20A

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červen 1 20:24:49 CEST 2018

 1.6.2018, 19:11:37

Neni to uplne jednoznacne, ale IGBT vyjdou vetsinou vice ci
mene lepe.
Vyhodou je nizsi cena a lepsi chovani pri proudovem pretizeni. Nevyhou
potreba vetsiho napeti v G pro slusne sepnuti ( 12-15V), obtiznejsi vybet
vhodneho typu a dostupnost.
Pro vasi potrebu, byste mel volit IGBT s integrovanou diodou
( na rozdil od MOSFETu existuji i bez D) a dle pozadavku na
rychlost spinani, typ optimalizovany, bud na rychlost (max
cca 30-50kHz)  nebo na nizke Uc-sat, pripdne neco mezi.
Jeste se u IGBT rozlisuje, zda jsou pro hard switching (UPS,
welding, motor control), a soft switching (induction
heating, resonant power switch, ...). Ty prvni by pro vase
pouziti byly vhodnejsi, ale IMHO tohle zrovna neni moc
kriticke.
Pokud chcete konkretni typy, tak napr.
http://cz.farnell.com/stmicroelectronics/stgwt20hp65fb/igbt-single-650v-40a-to-247-3/dp/2729673
http://cz.farnell.com/rohm/rgt40ns65dgtl/igbt-single-650v-40a-to-263s-3/dp/2519780