Prosim o pomoc pri nakupovani, par otazok

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červen 1 11:54:03 CEST 2018

[preposielam]

Pozeram si teraz nejake obvody
na nabijanie akumulatorov NiMh/Li-xxx a pri vsetkych mam vo Farnelli
napisane "k dispozici do vycerpania zasob". Tak by som sa rad spytal,
ze ci ide o vypredaj a nasledne vyradenie zo sortimentu. Mam trochu
pocit, ze Farnell sa nejako v poslednom case kazi...

Mouser to ma trochu lepsie, len neviem, ako to funguje s platbou na
kartu, resp dobierku pri prebrati a minimálnou objednávkou 50E, ktoru
teraz ponukaju. To normalne teraz u nich objednam na web stranke a
zaplatim kartou a o nic sa uz nestaram? Ziadne natahovanie sa s
colnicou a DPH? To by bolo fakt fajn...

A este sa chcem spytat, ako sa teraz objednava Eagle, cez web?
Neviem sa k nicomu normalnemu doklikat, ponukaju
same zlavy, ale kde to objednat na kartu, som nenasiel. Teda zaujimaju
ma take tie weby s tymi zlavami.

Dakujem.