Re: kontrola závodníků - hodinky

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Červen 1 11:43:12 CEST 2018

Zdravím,

jen malá zajímavost: Na jedněch závodech pustinou bez GSM signálu bylo
zařízení, které mělo GPS a pro komunikaci používalo servisní kanál GSM sítě
(USSD) . Vzhledem k malé rychlosti přenosu lze předávat data, když už na
běžná zařízení (telefony) hlásí nulový signál.

Zajímavé je, že USSD je běžně otevřeno a pokud máte embedded modem (např.
Quectel M85), který to umí, lze tento kanál použít.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com