Re: Logický analyzátor 8Ch/24MHz z Číny

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Červenec 31 21:56:33 CEST 2018

Mám to cca 14 dní a ještě jsem to nezkoušel :-).

Jinak asi nebude problém jeden kondík odletovat (asi nějaký z kraje) a
mohu ho změřit pomocí čínského AVR multi-multi měřáku. Pak mám ještě
jeden měřič kondenzátorů s PIC - ze Slovenska a na konec takovou
měřící pinzetu na SMD - opět z číny, která C také měří. Snad ten
kondík po vypájení v tom bordelu na stole najdu...